You are currently viewing מתכננים לרכוש דירת יוקרה בתל אביב? תקראו את זה קודם

מתכננים לרכוש דירת יוקרה בתל אביב? תקראו את זה קודם

תל אביב היא העיר היקרה בישראל, בירת הכלכלה הישראלית ומנוע הצמיחה של המשק. בד בבד, העיר מתאפיינת במעט מאד שטחים פנויים לבנייה, ומלבד "הגוש הגדול" בצפון תל אביב, לא נותרו כמעט מגרשים ריקים בתל אביב לבנייה של פרויקטים מאסיביים. משום כך, חלק ניכר משוק הדירות בתל אביב, הוא שוק של דירות יוקרה. כיצד רוכשים דירה במגדל יוקרתי בתל אביב? המדריך של משה בר שלטון.

מציאת הנכס

כאשר מדובר בדירות חדשות שנבנו, הפרסומים כבר ימצאו אתכם, לא לדאוג. היזמים מחפשים לקוחות במרץ. עם זאת, שווה לבדוק היכן הפרויקטים החדשים שבנייתם נמצאת בשלבים מוקדמים יחסית, וליהנות ממחירי פריסייל. בשוק דירות היד-שנייה לעומת זאת, לפעמים הנכסים הטובים אפילו לא מגיעים לשוק: לא פעם, בעיקר בהתחלה, הדירות לא מתפרסמות באתרים כמו יד2 ודומיהם, וצריך להכיר את השטח. משום כך, מוטב להיעזר במומחה נדל"ן לאיזור או מתווך מומחה.

חשוב להבין שהנכס שאנחנו נחפש, הוא לאו דווקא נכס מרהיב ביופיו. החוכמה היא לזהות את הפוטנציאל של נכס שלא הגיע לגבול היכולת שלו. אם הדירה במיקום טוב (מיקום הוא מרכיב קריטי), אולם לא משופצת מבפנים, פעמים רבות שווה לקנות את הנכס כדי לשפץ אותו, ולהפוך אותו לנכס יוקרתי, בהנחה ומאפייני הנכס (למשל גודל הנכס, המרפסת וכדומה) מאפשרים זאת.

הורדת מס הרכישה לפני מספר חודשים על ידי הממשלה, תביא לעלייה בביקוש לנדל"ן, גם בשוק דירות היוקרה. כך גם שינוי המדיניות של בנק ישראל עליה הוכרז השבוע, שמאפשר עד שני שליש משכנתא במסלול פריים (במקום שליש, שהיה נהוג עד היום). שווה לנצל את המחירים הקיימים היום, אף על פי שהם לא נמוכים.

Rate this post

לפוסט הזה יש 3 תגובות

  1. I was very pleased to uncover this web site. I want to to thank you for your time due to this fantastic read!! I definitely appreciated every bit of it and I have you bookmarked to look at new things on your website.

כתיבת תגובה